PDA

Просмотр полной версии : Битуах Яшир, или если у вас лишние деньги... Иврит


Frutti
10.10.2007, 16:20
Текст на иврите, лень было переводить, да и тем кто не с Израиля это будет неинтересно.



שלום חברים
הנה משהו שלא כולכם ידעתם על ביטוחי רכב ישירים.
אני לקוח של ביטוח ישיר כבר הרבה שנים. השבוע החלפתי, במזל טוב, את מכוניתי.
קבלתי מספר הצעות לבטוח המכונית החדשה. ההצעה של ביטוח ישיר הייתה פחות אטרקטיבית, והעסקה הלכה למקום אחר.
למחרת מכירת המכונית הישנה, בקשתי מבטוח ישיר לבטל את הבטוח שלה.
והנה ההפתעות:
1. ניתן לפתוח בטוח חדש ולהכניסו לתוקף תוך דקות (רק תיתן את פרטי כרטיס האשראי), אבל לבטל- צריך הודעה של 21 יום מראש. כך גבו ממני 250 ש"ח נוספים .
2. בעת הביטול, יש קנס של 10% על כל הפוליסה. הנה לקחו עוד 350 ש"ח .
3. יש גם קנס של 10% על כל מה ששולם עד עתה (כן - על מה ששולם, לא על מה שעוד לא שולם). הלכו עוד 250 ש"ח .

כאן יש כפל מבצעים. גם קנס על כל הפוליסה ועוד קנס על מה ששולם.
מה שמעניין, שכל זה כתוב כחול על גבי לבן בספר (22 עמודים) ששלחו לי עם הפוליסה, אבל מי קורא.
אף אחד מהעונשים הנ"ל לא פורט בפוליסה עצמה, ובודאי שלא הועלה בשיחת הטלפון ("כל השיחות מוקלטות") עם המוקדן,
שם הזכירו את גיל הנהגים, ההשתתפות העצמית, שיטת התשלום, חובת המיגון ועוד עשרות פרטי מידע שנועדו להגן בעיקר על המבטח. אבל את סדרת העונשים והקנסות "שכחו".

אז כדאי שתדעו וחשוב שתבדקו, ו"שלא יעבדו עליכם".

האם ידעתם ש "ביטוח ישיר " שותפים לכיס שלכם?
סיפור נוסף על ביטוח ישיר!
שוד לאור היום
הסיפור הוא מקרה אמיתי שקרה לי אישית בימים אלה .
לפני 3 חדשים נכנס טנדר מיצובישי בגולף שלי, כשיצאתי מחניה. הנהג נסע רוורס בלי להסתכל. לא היו בעיות, ביקש סליחה ונתן את פרטיו.
עד כאן הכל בסדר אלא ש.... הפוגע הינו לקוח של " ביטוח ישיר".
התיקון עלה לי 3500 ש" ח והוגשה תביעה כמקובל.
היום, סוף סוף, התבשרתי שהצ'ק מוכן אבל בניכוי 20% מהסכום. 20%!!!!!!!! פשוט גונבים ממני 700 ש "ח!

הטיעון הוא שיש לי חלק באשמה, כי הייתי צריכה לצפות מראש אפשרות שיכנסו בי. לא להאמין אבל זה הטיעון...... (בלי בושה...איזה חוצפה )

ואם יש לי בעיה עם זה, אני יכולה להגיש תביעה. עד אז, כמובן, הם משהים את התשלום.
אבסורד, לא????? לא!!! זו מציאות.
אני אינני מתכוונת לעבור על זה בשקט.
בינתיים, אנו כאזרחים וכצרכנים קיבלנו מכשיר יעיל - האינטרנט- באמצעותו יש לנו כוח להלחם בעוולות שמעוללות לנו החברות הגדולות. אנו יכולים לפחות לגרום להם נזק תדמיתי וכלכלי .
לכן חשוב להפיץ את המייל הזה ולהציג את חברת "ביטוח ישיר" במערומיה .
הכי מצחיק זה שבימים אלה מופיע בטלויזיה תשדיר שלהם תחת הכותרת "לשלם יותר.. זה פשע"...
מעניין מי הוא הפושע האמיתי

michael79
10.10.2007, 16:27
полный бред - я уже 6 лет в Иши Яшир и даже возможные санкции при отмене полиса , с лихвой компенсируются скоростью реакции в страховых случаях и в общем обслуживании ИМХО

Arsh
10.10.2007, 16:54
Написано от первого лица. Может это анти-реклама.8)

Frutti
11.10.2007, 04:56
историю с гольфом знаю лично (знакомая по работе), так что....

zxcv
03.05.2013, 19:26
Я несколько лет страховался в "Битуах Яшир", потому что было дешевле всех. На днях было необходимо получить копию старого битуаха, для суда. Звонил к ним, говорили, все заняты, оставьте номер, перезвоним. Не перезванивали. И так несколько дней. Угрохал кучу нервов, пока всё же получил требуемое.
Теперь ищю другую фирму, где бы застраховать и машину и мотоцикл. Что бы и цена была средняя, как на рынке на сегодняшний день, и что бы снова не нарваться на таких же уродов, которые деньги берут, а как дело доходит до обслуживания...